Alla inlägg den 19 januari 2012

Av mammaslillagroda - 19 januari 2012 15:13

Det ultimata plagget just nu är dressar, typ pyamaser.
I nån storlek för stor egentligen.
Så om det är någon som har sånna, storlek 62-68 kanske tillocj med 74, liggandes, häromkring,
Så är jag intresserad av att köpa.
Köper inga nya kläder till grodan nu för dom blir utöjd o fula i benen.
Typ sånnahär:


Av mammaslillagroda - 19 januari 2012 10:41

Nä lillebror var inte alls glad igårkväll, jag misstänker att det var pga att dom "vritit upp" skenan och att han nu ligger med benen rakt ut igen, ovant såklart och på vilket annat sätt säger dom till än när dom skriker??


Tyvärr märks det oxå på matningen.Jag skrev förut att jag skulle ge ett tillägg för att få vila lite själv så att han sov några flera timmar i sträck men jag tänkte att jag står ut nån dag till, drar på ersättningen in i de längsta och det ordnade upp sej faktiskt, han åt längre, mer och var nöjdare..

Nu börjar jag förstå att det var pga att han sparkat ner skenan lite och var nog därför bekvämare efter nån dag.Jag som trodde vi "vant oss" och hittat en bra ställning..

Men nu är vi där igen, mat 5-7 minuter och väldigt ofta och lillebror är inte nöjd-Synd.

Så vi får se om jag tar till ersättningen om de blir för jobbigt.

Idag har han ändå inte varit så ledsen, jag tog fram babysittern och den sitter han skönt i som de verkar.

Egentligen käns de lite tidigt, han är ju bara 5 veckor men den är bra lutad bakåt så han sittligger och inte belastar ryggen så mycket..


Men nu ropar han, prinsen min!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards